הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/10/2009 10:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל אטין עם תוכן  אני חושב שXCM
נושא: אני חושב שXCM  תאריך: 7/10/2009 10:34:00 PM
מחבר/ת: יגאל אטין

אני לא זוכר את הסוג של הבולם אני חושב XCM.משהו פשוט באופני GIANT YOUKON DISK 2009


חזרה לפורום