טקסט הודעת פורום
7/10/2009 10:34:00 PM
יגאל אטין
אני חושב שXCM
נושא:
אני חושב שXCM
תאריך:
7/10/2009 10:34:00 PM
מחבר/ת:
יגאל אטין
אני לא זוכר את הסוג של הבולם אני חושב XCM.משהו פשוט באופני GIANT YOUKON DISK 2009
חזרה לפורום