נושא: כיוון הבולם תאריך: 7/11/2009 10:56:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן
השאלה אינה ברורה מספיק.למה הכוונה "אינו חוזר ל100" ? 100 זה המינימום.באם נעלת את הטאלס לגמרי ולחצת את הבולם הוא ננעל על 100 מ"מ.מעל זה רק יעלה ולא יירד...אולי ביצעת נעילה חלקית,אולי הבולם החליט להפתח (סף פריצה) עקב קפיצה רצינית...........ואולי באמת לא תקין.בן כמה הבולם? כמה "עבד" עד היום ?
|