הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/11/2009 11:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר נאמן עם תוכן  כיוון הבולם
נושא: כיוון הבולם תאריך: 7/11/2009 11:09:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן

לא ענית על יתר השאלות.בן כמה הבולם וכמה עבד עד עתה והאם אי פעם טופל....בכל מקרה האם יכול להיות שבורג הכיוון אינו נקיולכן ניראה לך כי נעלת על 100 מ"מ אך בפועל לא עשית זאת? האם יכול להיות שלא לחצת את הבולם מספיק חזק כלפי מטה?


חזרה לפורום