הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2009 9:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  HARO SONIX
נושא: HARO SONIX תאריך: 7/13/2009 9:24:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

בתור אחד שהתחיל אם הshift ועבר לsonic אז שני הזוגות מצויינות.הsonic יותר קלות ומתאימות לxc.אני הייתי קונה אותם,אבל גם הshifr מצויינות. :)


חזרה לפורום