טקסט הודעת פורום
| 7/13/2009 9:24:00 AM |
|
נושא: HARO SONIX תאריך: 7/13/2009 9:24:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
בתור אחד שהתחיל אם הshift ועבר לsonic אז שני הזוגות מצויינות.הsonic יותר קלות ומתאימות לxc.אני הייתי קונה אותם,אבל גם הshifr מצויינות. :)
|
חזרה לפורום |
|
|