טקסט הודעת פורום
7/13/2009 12:45:00 PM
יגאל אטין
חח תודה חבר´ה כבר תיקנתי
נושא:
חח תודה חבר´ה כבר תיקנתי
תאריך:
7/13/2009 12:45:00 PM
מחבר/ת:
יגאל אטין
עם לק..נראה לי בסדר ובאופניים הקודמות גם שמתי קצת לק והחזיק יופי...
חזרה לפורום