הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2009 12:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל אטין עם תוכן  חח תודה חבר´ה כבר תיקנתי
נושא: חח תודה חבר´ה כבר תיקנתי תאריך: 7/13/2009 12:45:00 PM
מחבר/ת: יגאל אטין

עם לק..נראה לי בסדר ובאופניים הקודמות גם שמתי קצת לק והחזיק יופי...


חזרה לפורום