נושא: specialized hardrock sport disc 2009 תאריך: 7/13/2009 9:47:00 PM
מחבר/ת: מתן לוי
אהלן,
אחרי התלבטויות ככל הנראה אני הולך על הדגם הזה. איתרתי כמה מקומות שנשאר להם בסטוק את הדגם הנ"ל ולפני הרכישה רציתי לשמוע את חוות דעתכם על האופניים.
עוד שאלה- באתר של ספליזד ראיתי שהדגם מגיע בכתום וכסוף, בעוד בחנות אמרו לי שהאחרון שנשאר להם זה אדום (חוץ מזה שהתבעסתי קצת על האדום), רציתי לדעת אם לדעתכם יש מצב שזה סטוק של שנה שעברה? יש דרך לוודא שזה אכן 2009?
תודה,מתן.
|