הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2009 7:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  ציר קדמי, מתאמים וכו´
נושא: ציר קדמי, מתאמים וכו´ תאריך: 7/14/2009 7:40:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar

כמו שכבר פירטתי כאן, אני עומד להחליף בולם קדמי, מהFloat 140 RL שיש לי עכשיו.
כנראה אקנה בולם עם ציר 15 או 20. לא סגור לגמרי איזה (חשבתי שאני סגור על טאלאס 150 QR15, אבל לא לגמרי).
השאלות הן לגבי גלגלים/צירים/מתאמים:
לכל נבה 20 מ"מ אפשר לשים מתאם ל-9 מ"מ? ול-15מ"מ?
יש מתאם מ-15 מ"מ ל-9 מ"מ ?
האם ישנה פגיעה כלשהי בהתנהגות בין לרכב עם מתאם ללרכב בלי (עם נבה שמתאימה בדיוק לציר)?

אני מתעניין בגלגלים של שימנו החדשים (XT 776 או 778). יש למישהו מה להגיד עליהם, מנסיון?


חזרה לפורום