נושא: מופע פסיכדלי בסוף הרכיבה תאריך: 7/15/2009 2:55:00 PM
מחבר/ת: יצחק
אני בן 52, רוכב שנתיים, עודף משקל, כושר סביר (יחסית). לפני כמה שבועות צצה תופעה מהנה ויזואלית אבל מלחיצה: בסוף רכיבה ארוכה יורד לי מסך אדום על הראיה, שמתחלף בכל מיני אפקטים פסיכדליים (הסביבה הופכת לבנה וצהובה). נמשך כמה דקות (בשבוע שעבר כמעט 10). הרופאה שלחה אותי לרופא עיניים, אבל מאחר וזה מופיע רק אחרי רכיבה ההקשר נראה לי מפוקפק. מצלצל מוכר למישהו? אני לא ממש מקפיד בנושא אכילה נכונה ולא משלים מלחים (משהו שנתקלתי בו לראשונה רק בפורום הזה).
|