טקסט הודעת פורום
7/15/2009 3:05:00 PM
יאיר סמט
קורה ליה לפעמיים ...
נושא:
קורה ליה לפעמיים ...
תאריך:
7/15/2009 3:05:00 PM
מחבר/ת:
יאיר סמט
קורה לי לפעמיים שאני רואה קצת אדום עם סחרחורות אבל אחריי 5 שניות וזה נעלם
חזרה לפורום