טקסט הודעת פורום
7/15/2009 3:49:00 PM
יצחק
זרה מלח, למה לא
נושא:
זרה מלח, למה לא
תאריך:
7/15/2009 3:49:00 PM
מחבר/ת:
יצחק
הורדתי בשנה הראשונה 9 קילו רק ברכיבה, אבל בלי דיאטה זה זוחל.
ונראה לי שבדיקה אצל רופא ספורט היא אכן רעיון טוב בגיל הזה.
חזרה לפורום