הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2009 3:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יצחק עם תוכן  זרה מלח, למה לא
נושא: זרה מלח, למה לא תאריך: 7/15/2009 3:49:00 PM
מחבר/ת: יצחק

הורדתי בשנה הראשונה 9 קילו רק ברכיבה, אבל בלי דיאטה זה זוחל.
ונראה לי שבדיקה אצל רופא ספורט היא אכן רעיון טוב בגיל הזה.


חזרה לפורום