הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2009 12:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר עם תוכן  הדיווש מסוכן?
נושא: הדיווש מסוכן? תאריך: 7/16/2009 12:29:00 PM
מחבר/ת: אמיר

אהלן,
אני רוכב ככה מדי פעם בטיולים קצרים ליד הבית.. שבוע שעבר קראתי כתבה בynet על כך שהדיווש מזיק לאיכות הזרע. לקחו שתי קבוצות אחת של רוכבים והשניה לא רוכבים על אופניים. איכות הזרע של קבוצת היורדים נמוכה משמעותית משל אלו שלא.
זה הפחיד אותי ממש.. מה אתם אומרים זה לא מפחיד אתכם??..





_________________
אתר [url=http://www.fnx.co.il/Products/Vehicle+Insurance/]ביטוח רכב[/url]


חזרה לפורום