נושא: ומה עם קריאה ביקורתית? תאריך: 7/16/2009 1:27:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
דבר ראשון הנה הכתבה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3738968,00.html
והנה ציטוט מהכתבה: "בעקבות מחקר חדש המליצו החוקרים למי שרוכב מעל 300 קילומטרים בשבוע להקפיא את הזרע."
אתה רוכב 300 ק"מ "ככה מדי פעם בטיולים קצרים ליד הבית"?
בכלל אני חושב שברוב הפורומים באתר "הרים" כמעט ואין בעיה... וככל שמתרחקים מ-XC לכיוון DH יושבים פחות ופחות. ובכלל, בזמן שהרוכבים מספקים את יצרם (התמכרות לגבס) יש המון זמן פנוי בו אפשר גם לעשות ילדים. :cool:
בכל מקרה הנה כתבה אין להימנע מנזקים שכאילה.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3021771,00.html
|