טקסט הודעת פורום
| 7/17/2009 1:12:00 PM |
|
נושא: המלצות על פדלים תאריך: 7/17/2009 1:12:00 PM
מחבר/ת: שי קרסט
אני צריך עזרה בבחירת פדלים אני רוכב בעיקר סינגלים (לפעמים גם XC) ואני מחפש פדלים שטוחות (עם ניטים) שיחזיקו את הרגל. אני מתלבט בין: SHIMANO PD-MX30 FUNN SLOJAM VIPER WELLGO CNC PLATFORM
אם יש לכם המלצות אחרות אז בכיף
|
חזרה לפורום |
|
|