נושא: ממה שהבנתי אתה מחפש אופניים ALL-MOUNTAIN תאריך: 7/17/2009 1:57:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
זאת כיוון שהם יאפשרו לך גם לרכב XC שעות בשל גאומטריה היחסית נוחה שלהם ומשקלם הסביר וגם יעמדו בקפיצות של מטר-מטר וחצי. בתקציב שלך יש לך רק 4 דגמים שיכולים איכשהו אולי להתאים לדרישותך אבל לא ב-100%. 1- PISTOL של GIANT הם אופניים מצוינים, אבל אילו אופני שבילים- 120 מ"מ ומהלך של 5" אומנם יאפשרו דרופים של מטר, אבל לדעתי שלדה לא תעמוד בזה הרבה זמן. 2-SHIFT 3, אילו אופניים מצוינים, הם אומנם כבדים יחסית, אבל שילדה מאסיבית תאפשר התעוללות מסוימת. בעיקרון הם מיועדים ל-XC ושבילים בדומה ל-PISTOL. 3- יש לך OTERO SUPER של MONGOOSE, מחירם 4400 לחדשות, מהלך אחורי 4"4 ומקדימה 100 מ"מ. שילדה מסיבית תאפשר לעשות דרופים של עד מטר חופשי (מניסיון יש כאלו 2007 משופרות), אבל גם הם ופניי שבילים מובהקים שמיועדים ל-XC וXC טכני! 4-דגם הכי אגרסיבי בין המוצאים הינו TEOCALI COMP של MONGOOSE, שילדה שתעמוד בקפיצות שאתה רוצה, אבל ב-COMP איבזור בסיסי למדי (במיוחד בולמים). לדעתי עדיין תמורה מצוינת למחיר! אילו הדגמים הכי אגרסיביים שאני מכיר בטווח מחירים של עד 4500 ש"ח, אני לא חושב שהם יתאימו לך ויענו לדרישותיך בצד האגרסיבי- לכן אמליץ לבדוק יד שנייה את הדגמים הבאים: MONGOOSE TEOCALI ELITE\ SUPER, HARO SHIFT 7\GIANT REIGHN\ MERIDA M-1000 תבדוק שאופניים בגודל המתאים לך ונוחות לך- בהצלחה בקנייה
|