הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2009 8:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  אופניים חדשות - האם ללכת לחנות לכיוונים וחיזוקים?
נושא: אופניים חדשות - האם ללכת לחנות לכיוונים וחיזוקים? תאריך: 7/18/2009 8:33:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

שלום,
האופניים שלי בנות חודש...
רכבתי כבר כ4 פעמים בשטח. חוץ ממתיחת כבל ברקס לא ראיתי שיש משהו לעשות להם.
האם בכל זאת צריך ללכת לחנות לבדיקה מקיפה או חיזוקים למניהם?

שמעתי שאומרים כי אופניים חדשות לאחר 2 רכיבות שטח, צריכות להגיע לחנות לשם איזונים וכו´.

צריך או לא?

תודה לעונים.


חזרה לפורום