הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2009 11:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צבי ר עם תוכן  שרשרת נופלת רק בנסיעה בשטח
נושא: שרשרת נופלת רק בנסיעה בשטח תאריך: 7/18/2009 11:13:00 AM
מחבר/ת: צבי ר

שלום,

אני רוכב בתוך העיר מספר פעמים בשבוע. אני גר בחיפה וכמו שרבים יודעים, יש שם לא מעט עליות ולכן אני מחליף הילוכים לא מעט. בתוך העיר יש לי אפס תקלות עם ההילוכים.
אבל...
כאשר אני רוכב בשטח, קורה לי לא מעט שהשרשרת נופלת מהפלטה הקדמית בסמוך לגלגל השינים הקטן (סליחה שאני לא משתמש במושגים הטכניים). הדבר קורה לי בעיקר במהלך נסיעה בשטח עם בורות ואבנים. כבר הייתי בחנות מספר פעמים והמכונאים אמרו לי שהכל נראה בסדר ושאין צורך לכוון את ההילוכים, אבל הבעיה בשטח ממשיכה לקרות.
האם זה נורמלי שהשרשרת תיפול מדי פעם בשטח?
אם היתה לי מערכת הילוכים איכותית יותר זה היה קורה פחות? יש לי אופני GT Avalanche 2.0 דגם 2008
אולי יש דרך לכוון את ההילוכים אחרת לפני שיוצאים לשטח?



חזרה לפורום