הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2009 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חגי ל עם תוכן  נשבר לי מעביר אחורי XT האם ניתן לתקן ?
נושא: נשבר לי מעביר אחורי XT האם ניתן לתקן ? תאריך: 7/18/2009 12:03:00 PM
מחבר/ת: חגי ל

מה שנשבר זו בעצם האוזן שמחברת את המעביר לשלידה .

מתקנים או מחליפים בחודש ?


חזרה לפורום