טקסט הודעת פורום
7/18/2009 12:03:00 PM
חגי ל
נשבר לי מעביר אחורי XT האם ניתן לתקן ?
נושא:
נשבר לי מעביר אחורי XT האם ניתן לתקן ?
תאריך:
7/18/2009 12:03:00 PM
מחבר/ת:
חגי ל
מה שנשבר זו בעצם האוזן שמחברת את המעביר לשלידה .
מתקנים או מחליפים בחודש ?
חזרה לפורום