הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2009 1:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור hit-spit עם תוכן  זה קורה הרבה
נושא: זה קורה הרבה תאריך: 7/18/2009 1:16:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit

לפי מה שהבנתי אז נופלת לך השרשרת בין בגלגל שיניים הקדמי ובין השלדה.
זה קורה הרבה בגלל הקפיצות והחצץ שיש, האופניים מקפצות וככה גם המעביר האחורי והשרשרת.
בגלל זה המציאו את הציין גייד באופני קפיצות בשביל למנוע אצת זה...בקרוס קאונטרי אין דרך לפי מה שאני יודע


חזרה לפורום