נושא: אני מניח שנפילת השרשרת תאריך: 7/18/2009 1:24:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מתרחשת בעיקר בירידות ולא בעליות, תקן אותי אם אני טועה.
כדי למזער את התופעה לפני תחילת הירידה תעביר לפלטה האמצעית, כך מתח השרשרת יהיה גדול יותר והיא לא תיפול.
לגבי צ´יין- גייד, יכול לעזור אבל קיים בעיקר לפלטה אחת או שתיים (אני לא נתקלתי בכזה לשלוש פלטות) ובמקרה שלך יש, אם אני לא טועה, שלוש פלטות.
|