טקסט הודעת פורום
7/18/2009 9:52:00 PM
chen chenrp
זה בגלל ההילוכים
נושא:
זה בגלל ההילוכים
תאריך:
7/18/2009 9:52:00 PM
מחבר/ת:
chen chenrp
גלגל שיניים קדמי תמיד! לא רק בשטח.
וכשיורדים קפיצות וכו´, אז לשים 2 מקדימה ו5 או 6 מאחורה כדי שהשרשרת תהיה מתוחה.
חזרה לפורום