הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2009 9:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  זה בגלל ההילוכים
נושא: זה בגלל ההילוכים תאריך: 7/18/2009 9:52:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp

גלגל שיניים קדמי תמיד! לא רק בשטח.
וכשיורדים קפיצות וכו´, אז לשים 2 מקדימה ו5 או 6 מאחורה כדי שהשרשרת תהיה מתוחה.


חזרה לפורום