הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2009 9:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nitai zecharya עם תוכן  נגנבו אפנים מהבית של מוטי חברנו
נושא: נגנבו אפנים מהבית של מוטי חברנו  תאריך: 7/19/2009 9:15:00 AM
מחבר/ת: nitai zecharya

אם מישהו רואה את האופניים או שמנסים למכור לו וכו´
מדובר בדגם ייחודי אולי 2 כאלה בארץ !!!!
מצ"ב תמונה מהאינטרנט של הדגם .
האופניים שלי הם : Bianchi FG Lite liquigaz Replica !!!! מידה 57 , מערכות קורוס 10 , גלגלי יורוס , אוכף SLR בצבע ביאנקי .


קישור לתמונה http://www.tapuz.co.il/TapuzForum/main/forumpage.asp?id=652

מוטי 054-8011528



חזרה לפורום