נושא: נגנבו אפנים מהבית של מוטי חברנו תאריך: 7/19/2009 9:15:00 AM
מחבר/ת: nitai zecharya
אם מישהו רואה את האופניים או שמנסים למכור לו וכו´ מדובר בדגם ייחודי אולי 2 כאלה בארץ !!!! מצ"ב תמונה מהאינטרנט של הדגם . האופניים שלי הם : Bianchi FG Lite liquigaz Replica !!!! מידה 57 , מערכות קורוס 10 , גלגלי יורוס , אוכף SLR בצבע ביאנקי .
קישור לתמונה http://www.tapuz.co.il/TapuzForum/main/forumpage.asp?id=652
מוטי 054-8011528
|