טקסט הודעת פורום
| 7/20/2009 12:54:00 PM |
|
נושא: לא חייב, אבל כדאי תאריך: 7/20/2009 12:54:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
וברוב החנויות זה נחשב לחלק מהמכירה, כך שמגיע לך בחינם, כנראה...
כמובן שאם אתה מכונאי אופניים מנוסה, תוכל לוותר על זה ולעשות הכל לבד.
|
חזרה לפורום |
|
|