הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/21/2009 9:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסי ונגרובר עם תוכן  חברה אני צריך עזרה.....
נושא: חברה אני צריך עזרה..... תאריך: 7/21/2009 9:01:00 PM
מחבר/ת: אסי ונגרובר

שלום
אני רוכב מתחיל שנוסע בעפר ובכביש ושיודע לעשות קצת פעלולים כמו באני הופ ווילי קפיצות וכ´ו אני רוצה לקנות אופנים עכשיו התקציב שלי זה 1000ואני רוצה יד שנייה מצאתי אופנים מחברת gt chuker 1 האם שווה באלף הם במצב טוב עם דיסק
תודה רבה :) :) :)


חזרה לפורום