טקסט הודעת פורום
| 7/21/2009 10:41:00 PM |
|
נושא: אחי תאריך: 7/21/2009 10:41:00 PM
מחבר/ת: מתן ב
ממש לפני כמה ימים דנו בשאלה הזאת בפורום חפש קצת אחורה יש שם פירוט רציני
קבל תקישור http://www.harim.co.il/forums/ForumTopic.asp?ID=789&Comm=127671
באמצבע העמוד
|
חזרה לפורום |
|
|