טקסט הודעת פורום
7/21/2009 10:59:00 PM
עומר טסלר
לי יש teocali elite 2007
נושא:
לי יש teocali elite 2007
תאריך:
7/21/2009 10:59:00 PM
מחבר/ת:
עומר טסלר
2007 יותר אגרסיבים מ- 2006.... אולי השלדה של 2007 יכולה לסבול 160mm.
חזרה לפורום