הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/21/2009 10:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר טסלר עם תוכן  לי יש teocali elite 2007
נושא: לי יש teocali elite 2007  תאריך: 7/21/2009 10:59:00 PM
מחבר/ת: עומר טסלר

2007 יותר אגרסיבים מ- 2006.... אולי השלדה של 2007 יכולה לסבול 160mm.


חזרה לפורום