הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/21/2009 11:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נופר עם תוכן  שאלה לגבי אופניים
נושא: שאלה לגבי אופניים תאריך: 7/21/2009 11:38:00 PM
מחבר/ת: נופר

אני רוכבת מתחילה (כחצי שנה). אופניים שלי הם אופני "מדבקה" - evoke.
רוכבת מסלולים קלים בעיקר - שבילים לבנים וכורכר וקצת ביער. מאוד מאוד קשה לי בעליות (אפילו קטנות). ההיגיון שלי אומר שזה בגלל שאני לא מספיק "בכושר".
ואולי עם האופניים איכותיות יותר גם לעלות עליות קל יותר? ברור שעדיין צריך לדווש ובכל זאת אשמח לעצות. האם אופניים שיכוך מלא "עוזרות" בעליות? האם אופניים עם גלגלים "29 יותר יתאימו?


חזרה לפורום