טקסט הודעת פורום
| 11/9/2002 10:29:00 PM |
|
נושא: עבודה יפה איתי! תאריך: 11/9/2002 10:29:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
תגיד :confused: כבר אמרתי :o לך שאתה :rolleyes: תותח? ;)
ממש כיף לקרוא. בכתיבתך אתה מבצע כלכך הרבה בשביל הרכיבה בארץ. על כך מגיע לך תודה!!
|
חזרה לפורום |
|
|