הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2009 10:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון וקסלר עם תוכן  גם אני חושב שאין לך צורך לעבור מpike ל140 float
נושא: גם אני חושב שאין לך צורך לעבור מpike ל140 float תאריך: 7/22/2009 10:59:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר

הpike 140 עובד מצויין וגם אמין מאוד- לא נופל בכלום מ float. מעבר לfloat 140 ממש לא ייתן לך כלום לדעתי.


חזרה לפורום