טקסט הודעת פורום
| 7/22/2009 10:59:00 AM |
|
נושא: גם אני חושב שאין לך צורך לעבור מpike ל140 float תאריך: 7/22/2009 10:59:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר
הpike 140 עובד מצויין וגם אמין מאוד- לא נופל בכלום מ float. מעבר לfloat 140 ממש לא ייתן לך כלום לדעתי.
|
חזרה לפורום |
|
|