נושא: ברוכה הבאה לתחום תאריך: 7/22/2009 1:39:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
ההגיון שלך צודק :) וכנראה את צריכה לשפר את הכושר. לגבי אופניים אחרות: 1. יותר איכותיות - כנראה שיהיה לך קצת יותר קל בגלל מכלולים קצת יותר איכותיים ומשקל קל יותר של האופניים אבל לדעתי לא משמעותית, כפי שציינת את מדברת בעיקר על שבילים לבנים. 2. שיכוך מלא - יהיה יותר מפנק אבל ברוב המקרים יקשה עליך מהסיבה שחלק מהאנרגיה שאת משקיעה בדיווש תתבזבז על תנודת המתלה האחורי (BOBING). לכן עדיף בשלב זה לדעתי להשאר עם ז"ק 3. גלגלי "29 - אין לי ניסיון איתם אבל ההגיון שלי אומר שיהיה לך יותר קשה בעליות - מסת גלגל יותר גדולה ויותר רחוקה מציר הסיבוב (אני אשמח לשמוע חוו"ד של מי שיש לו אופני "29)
שורה תחתונה, תשתדלי לרכוב יותר (גם בזמן וגם במספר הפעמים בשבוע) ולעלות ברמת הכושר, השלב הבא יהיה שדרוג של האופניים.
בהצלחה :)
|