נושא: אופני כניסה נורמאליות - חובה! תאריך: 7/22/2009 3:25:00 PM
מחבר/ת: ido tamir
היי נופר, נתחיל בזה שיש משמעות מטורפת לאופניים עליהם את רוכבת. חד משמעית קשה להכנס לחויית הרכיבה שרוכבים על אופני מדבקה, כך שקודם כל כדאי לקנות אופני כניסה סבירות עם בולמים סבירים שילדה נורמאלית, מכלולים סבירים והכי חשוב שיהיו לך נוחות.לדעתי אופני שיכוך מלא זה לא משהו שאת צריכה כרגע אלה אם כן את מתכננת לקנות משהו לטווח ארוך לסגנונות רכיבה כמו סינגלים וכדומה. את יכולה לקנות אחלה אופני כניסה ב 1500 שקל שיספקו יופי את סיגנון הרכיבה שאת מתארת. תבלי :D
|