הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2009 4:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  David kaplan עם תוכן  evoke הם לא אופני מדבקה
נושא: evoke הם לא אופני מדבקה תאריך: 7/22/2009 4:48:00 PM
מחבר/ת: David kaplan

מסכים עם כל מה שנכתב למעלה לגבי אפני מדבקה אבל
EVOKE זה מותג הבית של אחד המפעלים בטאיוואן (לא זוכר איזה) שמייצר חלק גדול מהמותגים המוכרים. במידה והם מרגישים נוח והבולם הקידמי סביר מעבר לאופני כניסה אחרים לא ישפר כלום
צאי לרכב!!!


חזרה לפורום