נושא: evoke הם לא אופני מדבקה תאריך: 7/22/2009 4:48:00 PM
מחבר/ת: David kaplan
מסכים עם כל מה שנכתב למעלה לגבי אפני מדבקה אבל EVOKE זה מותג הבית של אחד המפעלים בטאיוואן (לא זוכר איזה) שמייצר חלק גדול מהמותגים המוכרים. במידה והם מרגישים נוח והבולם הקידמי סביר מעבר לאופני כניסה אחרים לא ישפר כלום צאי לרכב!!!
|