הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2009 8:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נטע סיני עם תוכן  לפני השדרוג
נושא: לפני השדרוג תאריך: 7/22/2009 8:00:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני

אני חושב כמו הרבה שאם אתה לא רוכב אקסטרים על גבול הדאונהיל אין לך ממש צורך אמיתי לשדרג מזלג 140mm שנחשב מעולה בתחומו. מה שכן, רב הרוכבים לא ממש מתעמקים לדעת כיצד לכיוון את הבולם ע"מ שיתן את מה שהוא יכול. לפייק - שהוא דוגמא מצויינת-יש המון אפשרויות כיוונון שאני כמעט בטוח שאין לך מושג מה עושים איתם ואיפה...
אז לפני שמוציאים איזה 4000 שח´ (בחו"ל), כדאי לך ולכל אחד להתעניין לקרא ולנסות
את אופציות הכיול השונות לפי סיגנון הרכיבה...



חזרה לפורום