הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2009 9:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  תודה על ההעשרה
נושא: תודה על ההעשרה תאריך: 7/22/2009 9:21:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

נופר ציינה שהקושי הוא בעליות ואני מניח שגם אם תבצע דיווש אחיד לשימור האינרציה עדיין יהיה לה יותר קשה בעליות עם אופני "29 לעומת "26.

אני בהחלט מסכים :rating: לקטע של גיהוץ השטח יחסית לאופני "26 ויש בזה היגיון כי הרי ככל שקוטר הגלגל יגדל כך ההשפעה של בור או בליטה בשטח בגודל נתון תקטן.



חזרה לפורום