הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2009 10:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי ווייל עם תוכן  צריך להחליף קסדה כל 3 שנים?
נושא: צריך להחליף קסדה כל 3 שנים? תאריך: 7/22/2009 10:37:00 PM
מחבר/ת: רועי ווייל

היי

יש לי קסדה של bell שנת 2001 במצב ממש טוב
הרפידות בפנים קצת גמורות שאלתי במצמן כרכור ונאמר לי שאין להשיג ושאני צריך להחליף קסדה.

מה אתם אומרים?

רועי


חזרה לפורום