טקסט הודעת פורום
| 7/22/2009 10:37:00 PM |
|
נושא: צריך להחליף קסדה כל 3 שנים? תאריך: 7/22/2009 10:37:00 PM
מחבר/ת: רועי ווייל
היי
יש לי קסדה של bell שנת 2001 במצב ממש טוב הרפידות בפנים קצת גמורות שאלתי במצמן כרכור ונאמר לי שאין להשיג ושאני צריך להחליף קסדה.
מה אתם אומרים?
רועי
|
חזרה לפורום |
|
|