הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2009 11:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל טפיירו עם תוכן  לכי על הטרק הן טובים לשבילים ועליות..
נושא: לכי על הטרק הן טובים לשבילים ועליות.. תאריך: 7/23/2009 11:21:00 AM
מחבר/ת: אייל טפיירו

(רק בזה הן טובים)


חזרה לפורום