טקסט הודעת פורום
| 7/24/2009 4:15:00 PM |
|
נושא: לנקות את הבולם ?????? תאריך: 7/24/2009 4:15:00 PM
מחבר/ת: יוני מאמרי
היי אין לי מושג איך לטפל ולתחזק בולם קידמי יש לי אופני ספשליזד הארדרוק 2007 עם בולם של RST לא משהו אבל עדיין נחמד עכשיו איך אני מנקה אותו מביפנים האם זה ישפר אותו??? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|