טקסט הודעת פורום
| 7/24/2009 4:38:00 PM |
|
נושא: קרוב לודאי שכן תאריך: 7/24/2009 4:38:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הבולמים האלה זקוקים לטיפול כל כמה עשרות שעות רכיבה. אני מאמין שהבולם שלך לא קיבל טיפול כבר שנתיים, בערך... לא צריך להיות מסובך לפתוח, לנקות ולגרז אותו, וקרוב לודאי שהוא יתנהג יפה מאוד אחרי טיפול כזה.
|
חזרה לפורום |
|
|