טקסט הודעת פורום
7/24/2009 5:54:00 PM
נתנאל
צריך עזרה!
נושא:
צריך עזרה!
תאריך:
7/24/2009 5:54:00 PM
מחבר/ת:
נתנאל
יש ברשותי אופני EVOKE ואני לא מרוצה מהגלגלים אני רוצה להחליף אותם למשהו יותר מתקדם איזה גלגלים אתם ממליצים לי? :)
חזרה לפורום