טקסט הודעת פורום
7/26/2009 1:12:00 AM
שחר חברוני
מאוד מומלץ יש לי כאלה
נושא:
מאוד מומלץ יש לי כאלה
תאריך:
7/26/2009 1:12:00 AM
מחבר/ת:
שחר חברוני
הן מאוד נוחות על הרגל.
מנגד הן לא מכסות את כל הרגל.
יש היום דגם חדש EVO שהוא אמור להיות עוד יותר טוב ונוח.
חזרה לפורום