הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2009 1:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  מאוד מומלץ יש לי כאלה
נושא: מאוד מומלץ יש לי כאלה תאריך: 7/26/2009 1:12:00 AM
מחבר/ת: שחר חברוני

הן מאוד נוחות על הרגל.
מנגד הן לא מכסות את כל הרגל.
יש היום דגם חדש EVO שהוא אמור להיות עוד יותר טוב ונוח.



חזרה לפורום