הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2009 3:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  David kaplan עם תוכן  לא הייתי משקיע בשדרוג אופניים כאלה
נושא: לא הייתי משקיע בשדרוג אופניים כאלה תאריך: 7/26/2009 3:56:00 PM
מחבר/ת: David kaplan

במיוחד שמדובר בגלגלים כאשר גלגל אחד סביר עולה יותר מהאופנים.
נסה לשדרג את כל האופניים


חזרה לפורום