טקסט הודעת פורום
7/26/2009 3:56:00 PM
David kaplan
לא הייתי משקיע בשדרוג אופניים כאלה
נושא:
לא הייתי משקיע בשדרוג אופניים כאלה
תאריך:
7/26/2009 3:56:00 PM
מחבר/ת:
David kaplan
במיוחד שמדובר בגלגלים כאשר גלגל אחד סביר עולה יותר מהאופנים.
נסה לשדרג את כל האופניים
חזרה לפורום