נושא: מעוניין לרכוש אופניים תאריך: 7/26/2009 8:21:00 PM
מחבר/ת: יוני לקן
שלום לכולם, אני מעוניין להחליף את האופניים שלי (GT ROCUS3 I-DRIVE ) לאופני דאון היל. עכשיו אני רוצה את חוות הדעת שלכם לגבי אופני דאון היל: 1)איזה חברה הכי טובה? 2)אם זה יד שניה לגבי מה לשים לב.. תודה מראש, יוני לקן :) ;)
|