הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2009 8:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני לקן עם תוכן  מעוניין לרכוש אופניים
נושא: מעוניין לרכוש אופניים תאריך: 7/26/2009 8:21:00 PM
מחבר/ת: יוני לקן

שלום לכולם,
אני מעוניין להחליף את האופניים שלי (GT ROCUS3 I-DRIVE ) לאופני דאון היל.
עכשיו אני רוצה את חוות הדעת שלכם לגבי אופני דאון היל:
1)איזה חברה הכי טובה?
2)אם זה יד שניה לגבי מה לשים לב..
תודה מראש,
יוני לקן :) ;)



חזרה לפורום