הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2009 10:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי ווייל עם תוכן  מה אתם אומרים על 29
נושא: מה אתם אומרים על 29 תאריך: 7/26/2009 10:28:00 PM
מחבר/ת: רועי ווייל

שלום

מעוניין באופני זנב קשיח חדשות ב 10000 ש"ח.
מה אתם אומרים על Specialized Stumpjumper HT Comp "29 2009 במחיר 9195 ש"ח?
מישהוא אולי מכיר?
ןמה לגבי המידע של השלדה באופני 29?
אני גובה 180

תודה מראש רועי


חזרה לפורום