טקסט הודעת פורום
| 7/26/2009 10:28:00 PM |
|
נושא: מה אתם אומרים על 29 תאריך: 7/26/2009 10:28:00 PM
מחבר/ת: רועי ווייל
שלום
מעוניין באופני זנב קשיח חדשות ב 10000 ש"ח. מה אתם אומרים על Specialized Stumpjumper HT Comp "29 2009 במחיר 9195 ש"ח? מישהוא אולי מכיר? ןמה לגבי המידע של השלדה באופני 29? אני גובה 180
תודה מראש רועי
|
חזרה לפורום |
|
|