טקסט הודעת פורום
| 7/28/2009 8:29:00 PM |
|
נושא: היו על זה מספר הודעות בעבר תאריך: 7/28/2009 8:29:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
תחפש הודעות של בעז דגני - http://www.harim.co.il/ShowUserInfo.asp?ID=39420
או בבלוג שהציג בנושא - http://www.e-bikeil.blogspot.com/
|
חזרה לפורום |
|
|