הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2009 9:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי גלב עם תוכן  da bomb sputnik
נושא: da bomb sputnik תאריך: 7/29/2009 9:44:00 AM
מחבר/ת: אבי גלב

מישהוא הציעה לי שילדה של da bomb sputnik שנת2008 ב600 שקל מישהו מקיר את החברה אם שווה או לא משהוא אני רוכב הגרסיבי קצת קפיצות רמפות האם זה מתאים לי
תודה מראש :rating:


חזרה לפורום