נושא: אכילה נכונה לירידה במשקל תאריך: 7/29/2009 2:42:00 PM
מחבר/ת: נתנאל חסוי
אני כבר שנתיים עושה ספורט כל יום ריצה של 4.5 קילומטר ורכיבה של שעתיים ביום . ירדתי מזה 30 קילוונעשה לי סיבולת לב ראה חבל על הזמן, אבל בזמן האחרון הפסקתי להקפיד על אכילה נכונה ועליתי טיפה במשקל. איזה אוכל כדי לאכול ומתי כדי לרדת בקצב רצחני או מה לאכול ואייך כדי לרדת וחזרה ולפתך שרירים,חוץ מדגים שאני אוכל כל יום תודה מראש :eek:
|