טקסט הודעת פורום
7/30/2009 10:17:00 PM
noamgri .
קצת לא ברור.
נושא:
קצת לא ברור.
תאריך:
7/30/2009 10:17:00 PM
מחבר/ת:
noamgri .
המעביר פוגע או האוזן?
על כל מקרה לא זה ולא זה תקין. תצרף תמונה ונוכל לעזור טוב יותר.
חזרה לפורום