הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2009 11:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  צריך המלצות ...
נושא: צריך המלצות ... תאריך: 7/30/2009 11:13:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

אני מחפש להחליף שיכוך מלא בזנב קשיח (לא נוטש אלא כזוג שני), עד כאן לא בעיה.
ההתלבטות היא בין אופנים לתחרויות (קלות עם רכיבי קצה) לבין אופניים שאפשר לקפוץ איתם (עד 2 מטר) ולא לפחד שישברו.
האם אתם מכירים משהו כזה ?
לא מזמן ראיתי רוכב במענית שקפץ עם זנב קשיח את הרמפה הגדולה (3 מטר) ללא כל קושי.
תודה לממליצים ...


חזרה לפורום