הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2009 1:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  איתן לגבי באנשי
נושא: איתן לגבי באנשי תאריך: 8/1/2009 1:57:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

יכול להיות שאין להם אתר עם דגמי 2009?

מי מוכר אותם בארץ?

ומה דעתך על המחיר 5800 לבאנשי שירוקו 2008 (עם פוקס טאלאס)?


חזרה לפורום