טקסט הודעת פורום
8/1/2009 1:57:00 PM
רז רפאלי
איתן לגבי באנשי
נושא:
איתן לגבי באנשי
תאריך:
8/1/2009 1:57:00 PM
מחבר/ת:
רז רפאלי
יכול להיות שאין להם אתר עם דגמי 2009?
מי מוכר אותם בארץ?
ומה דעתך על המחיר 5800 לבאנשי שירוקו 2008 (עם פוקס טאלאס)?
חזרה לפורום