הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2009 4:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  אשמח לתמונה...
נושא: אשמח לתמונה... תאריך: 8/1/2009 4:35:00 PM
מחבר/ת: avi a

לקבל מושג לגבי מצבו של הסט.
תודה.


חזרה לפורום