נושא: שידרוג - התלבטות בין המותגים תאריך: 8/1/2009 6:37:00 PM
מחבר/ת: DORIT DORIT
החלטתי לשדרג את האופניים שלי לאחר שבמשך שנה עשיתי טיולים ומסמולים ברמה "קל-בינוני" ובכוונתי להמשיך ולשפר את הכושר : רכבתי עד עכשיו על אופניים פשוטות (לא מותג) זנב קשיח והחזקתי מעמד ברכיבות ארוכות. ההתלבטות היא בין שלושה מותגים בעיקרון: specialized ,merida או haro shift. הבנתי שהארו הן כבדות יחסית. אני מחפשת נוחות ואיכות לרכיבה ממושכת (3-5 שעות עם הפסקה קצרה). אשמח להמלצות. ברור לי שיש הבדל במחיר אך כנראה לא רק. בתור אדם מבוגר יחסית וכבד משקל מה הבחירה הנכונה?
|